1. Doresc o oferta personalizata, cum procedez?

Asteptam cererea prin intermediul siteului, sectiunea Cere oferta, sau ne poti scrie un mail la sales@allpromo.ro  si la 0749 033 400

2. Daca va transmit bugetul disponibil si natura evenimentului, imi puteti recomanda o serie de produse promotionale?

Va vom recomanda obiectele promotionale si metodele de personalizare potrivite evenimentului dumneavoastra.

3. Cum obtin informatii suplimentare daca nu regasesc ce am nevoie pe site?

Ne puteti contacta la sales@allpromo.ro si la 0749 033 400.

4. Produsul pe care mi-l doresc nu se gaseste pe site. Cum procedez?

Asteptam cererea ta de oferta pentru produsul respectiv. Ne poti trimite o fotografie sau cateva informatii iar noi vom cauta produsul la furnizorii nostri.

5. Ce metode de personalizare oferiti?

Metodele de personalizare pe care le avem disponibile sunt: serigrafie, transfer serigrafic, tampografie, broderie, gravura laser, sublimare, timbru sec, print digital UV. Pentru detalii privind fiecare metoda de personalizare oferita, va rugam sa accesati pagina dedicata metodelor de personalizare.

6. Cum pot estima costurile unei lucrari care include servicii de personalizare?

Vom avea nevoie de toate informatiile necesare pentru a va trimite oferta de pret, incluzand grafica in format vectorial, poza produsului, dimensiunea lui, metoda de personalizare aleasa, numarul de produse si altele.

7. Imi puteti trimite si simularea grafica a produsului ce urmeaza a fi personalizat?

Da, in functie de caracterul comenzii, va vom trimite si informatiile necesare.

8. Daca am deja produsele achizitionate, imi puteti oferi doar serviciile de personalizare?

Pentru detalii referitoare la aceasta cerere, asteptam mailul dumneavoastra la sales@allpromo.ro sau 0749 033 400.

9. In cat timp de cand trimit o cerere de oferta, imi veti trimite un raspuns?

Te vom contacta in cel mult 48 de ore de la solicitare daca avem toate informatiile necesare.

10. Pot comanda doar o singura bucata?

Da, insa pretul pentru o bucata, si eventual cel de transport, va vor fi recalculate.

11. Exista o anumita cantitate sau valoare de comanda minima acceptata?

In functie de caracterul comenzii dumnevoastra, va vom comunica ulterior informatii referitoare la acest aspect.

12. Pot comanda daca nu sunt persoana juridica?

Din pacate nu va putem oferi acest serviciu.

13. Pot primi o mostra inainte de a realiza o comanda?

Da, puteti primi o mostra pentru evaluarea produsului inainte de a efectua comanda finala, insa nu include si serviciile de personalizare sau de transport.

14. Care sunt metodele si taxele de livrare?

Va putem oferi transport gratuit pentru comenzile cu livrare pe raza minicipiului Bucuresti. Pentru alte destinatii, vom comunica ulterior costurile de livrare.

15. Care este durata de livrare a produselor cu si fara personalizare?

Timpul de livrare a produselor poate varia de la 3 zile pana la 10 zile lucratoare sau chiar mai mult, in functie de furnizorul ales, cantitatea produselor comandate sau metoda de personalizare aleasa.

Pentru orice alte detalii sau informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati la sales@allpromo.ro sau la 0749 033 400.